суботу, 5 вересня 2020 р.

Помилка при роботі з базою даних в програмі Libre Office Base

Помилка при роботі з базою даних в програмі Libre Office Base “Неможливо з’єднатися із зовнішнім джерелом даних. Не знайдено драйвер SDBC для URL ‘sdbc:embedded:hsqldb’

Трохи інформації. Я користуюся операційною системою Kubuntu 20.04 64 bit, версія Libre Office 6.4.5.2.
Одне з рішень цієї проблеми пропоную вам. Виявляється, що потрібно в систему додатково встановити пакет libreoffice-sdbc-hsqldb. Я його встановлював через програму керування пакунками Muon. Після вибору та початку встановлення, програма запропонує встановити ще додаткові пакети.

Якщо вам допоміг такий спосіб, буду дуже радий, якщо ви залишите відгук у коментарях.

Гарного дня всім.

4 коментарі:

  1. Дякую за підказку. Скористалася Вашою порадою Встановлювала вказаний пакет через термінал.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за коментар. Радий, що стаття була корисною для вас.

      Видалити
  2. Я надто недавно стикався з проблемами з libreoffice. Це виявилося настільки серйозним, що нічого, що я спробував, не працювало.
    Це було вирішено встановленням flatpak, а звідти встановленням org.libreoffice.LibreOffice .

    https://flatpak.org/setup/Ubuntu/
    $ flatpak install flathub org.libreoffice.LibreOffice

    З командного рядка я запускаю libreoffice за допомогою цього сценарію:
    $ cat /home/macieksk/bin/libreoffice
    #!/bin/bash
    flatpak run org.libreoffice.LibreOffice "$@"

    На щастя, більше ніколи не мав проблем із libreoffice. Flatpak встановлює пакет із усіма залежностями, відокремленими від решти системи.

    Зовсім не в темі: Пане Руслан Приходько, будьте ласкаві, зв’яжіться зі мною на мою електронну адресу: macieksk@gmail.com . У мене в Пнівне є невеликий бізнес, а зараз я далеко. Можливо, ви можете мені допомогти. Дякую.

    ВідповістиВидалити