Урок 25. Створення комп'ютерної моделі процесу взаємопов'язаного функціювання об'єктів (7-А: 17.03.2020 | 7-Б: 01.04.2020)
1. Практичне завдання: Відеоурок гри "Спасти рядового Раяна";2. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
2. Результати скинути мені на Вайбер.
Урок 26. Створення руху об'єкта на площині з перешкодами (7-А: 31.03.2020 | 7-Б: 08.04.2020)
1. Практичне завдання: Відеоурок гри "Автомобіль на дорозі";2. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
2. Результати скинути мені на Вайбер.
Урок 27. Програмування випадкових процесів (7-А: 07.04.2020 | 7-Б: 15.04.2020)
1. Практичне завдання: Проект Scratch "Дощ" з використанням клонів;2. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
2. Результати скинути мені на Вайбер.
Урок 28. Створення ігрового процесу (7-А: 14.04.2020 | 7-Б: 15.04.2020)
1. Теоретичний матеріал. § 20 (ст. 160). Інформатика 7 клас. Казанцева2. Практичне завдання: Проект Scratch "Вежа";
3. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
4. Пройдіть тестування до 22 квітня 2020 року. (Це мені необхідно для того, щоб знати, хто з вас працював). Код доступу 173070
Урок 29. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри (7-А: 21.04.2020 | 7-Б: 22.04.2020)
1. Практичне завдання: Проєкт Scratch "Ловимо зірки";2. Перегляньте проєкт гри "Тетріс", зробленої в Scratch
3. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
4. Пройдіть тестування до 28 квітня 2020 року. (Це мені необхідно для того, щоб знати, хто з вас працював). Код доступу 395788
Немає коментарів:
Дописати коментар