Урок 27. Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події (31.03.2020)
1. Практичне завдання: Відеоурок гри "Мінне поле";2. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
3. Результати по можливості скинути мені на Вайбер.
4. Пройдіть тестування до 07 квітня 2020 року. (Це мені необхідно для того, щоб знати, хто з вас працював). Код доступу 422577
5. Якщо у вас з якихось причин не вдалося написати тест на гарний бал, то можна попрацювати з флеш-картками: Флеш-картки.
Урок 28. Розв'язування задач методом поділу на підзадачі (07.04.2020)
1. Практичне завдання: Малювання кола та квадрата зі зміщенням;2. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
3. Результати по можливості скинути мені на Вайбер.
Урок 29. Створення програмних проєктів методом задач методом поділу на підзадачі (14.04.2020)
1. Практичне завдання: Малювання кола, квадрата та трикутника методом поділу задачі на підзадачі;2. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
3. Результати по можливості скинути мені на Вайбер.
4. Пройти тестування до 21 квітня 2020 року (це необхідно для того, щоб я міг бачити, що працювали). Код доступу 571022
Урок 30. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту (21.04.2020)
1. Теоретичний матеріал: § 16. Підручник Інформатика. 6 клас. О.Коршунова, І.Завадський.2. Практичне завдання: спробуйте зробити проект комп'ютерної гри "Ласунка і дракон";
3. Онлайн середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
4. Хто немає можливості працювати в Scratch, можна спробувати Броклі ігри.
5. Пройти тестування до 28 квітня 2020 року (це необхідно для того, щоб я міг бачити, що працювали). Код доступу 668963
Немає коментарів:
Дописати коментар